067 797 88 46    073 797 88 46

Принцип духовності

Духовні принципи засновані на християнській етиці, що закладає моральність:

  • ми намагаємось вчити дружити, бути добрими, терплячими, поважати дорослих та один одного. Ми намагаємось любити прекрасне, стройність, гармонію у звуках, кольорах, рухах та вчинках. Любити охайність і порядок;
  • ми оповідаємо та інсценізуємо історії з Біблії, а також конкретні ситуації, що відбулися з дітьми (аби вони побачили та відчули свої вчинки зі сторони). Ми – вихователі - самі намагаємося бути прикладом християнської етики;
  • переконані, відчуття перемог має перебільшувати відчуття невдач (наприклад, щось не вийшло в малюванні, перекинув склянку з чаєм, не вдається стрибати так само високо, як комусь...). Акцентуємо увагу на тому, що дитині вдалося. Це виховує волю, відчуття повноцінності.

Принцип природності (природовідповідності)

У природи - все закономірно, усьому свій час.

Будь-яке навчання починається з відчуттів і обов’язково проходить через уяву.
Це означає, що дитині потрібно відчути усе різноманіття матеріалів (не тільки пластмасу в іграшках), природних звуків (звуки вітру і води, людській спів та дзищання джмелів, і т.п.; - не тільки звуки «музичних» іграшок), дати можливість наслідувати дорослих і сприяти розвивитку уяви через казки та ігри. Дитина має награтися на своє дитинство!
Дитину розвиває діяльність.
Нудьга – найсильніша отрута для дитячої душі.

  • Наша діяльність підкорена денному ритму дня дитини (не режиму), сезонності природи та реалізується зокрема у творчих заняттях: малювання фарбами, олівцями, крейдами; ліплення з пластиліну, тіста; конструювання, аплікацію, танці, співи, гру з піском. Розвиток уяви через народну казку (читання або інсценізація). А також через вільну гру;
  • наша діяльність направлена на всебічий розвиток, але такий, що відповідає вікові дитини. Для неї однаково важливе фізіологічне, душевне, духовне тощо. (Ранній розвиток логічного та абстрактного мислення позбваляє інтересу до навчання в майбутньому. Теоретичне мислення без практики, без досвіду – не осмислене! Дитина засвоює поняття, як просто слова – «зазубрює». ).
  • ми притримуємося ідеї здорового, збалансованого харчування: намагаємося готувати їжу з продуктів, вирощених без хімічної обробки у домашніх господарствах. Овочі та фрукти – сезонні. Риба/м'ясо – з овочами, каша кожен день, супи – без бульйонів, мінімум солі, альтернатива цукру – мед. Кисломолочні продукти – домашні. Немає соків у пакетах і т.д.);
  • ми цінуємо прогулянки на природі, намагаємось гуляти за будь-якої погоди.

Принцип народності

Дитина до 7 років найкраще почувається в сім’ї (раніше сім’ї були багатодітними), у домашній атмосфері.
Ми намагаємось створити домашню атмосферу (не порушуючи принципу духовності та природності) та залучаємо до цього батьків:

  • сімейне, родинне виховання. Вихователь-«мама» має бути лагідна, добра, але з твердим характером;
  • спонукаємо дітей до «домашніх занять»: разом готуємо та печемо; прибираємо; саджаємо та доглядаємо за квітами тощо. Намагаємось привити любов до праці. До землі та до Батьківщини;
  • ви завжди можете принести свій посуд, постіль, їжу (але просимо при цьому не порушувати принципу природності задля душевної рівноваги колективу. Просимо не приносити синтетичні ласощі, «жуйки», не спонукати дитину брати в садок кібер іграшки, іграшкову автоматичну зброю, монстрів, ляльок з відвертими анатомічними подробицями тощо);
  • ви маєте можливість поступової адаптації дитини до колективу;
  • в батьківський день ви можете передувати в садку з дитиною (разом майструвати, читати, відтворювати казки).

Ми постійно намагаємося вчитися. У визначних педагогів. У природи. У дітей.

Ми на Facebook